Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Når vil min bestilling bli sendt?

Vi sender normalt ut varene i løpet av 1-2 virkedager. Dersom du har bestilt varer vi ikke har på lager vil ordren sendes så fort varen/varene ankommer vårt lager. Du kan også velge dellevering. Vi sender da ut varene fortløpende i separate forsendelser. Du kan sjekke lagerstatus, estimert leveringstid til oss og ordrestatus ved å gjøre følgende:

1. Logge inn i nettbutikken

2. Trykke på navnet ditt oppe til høyre ved logg ut knappen

3. Trykke på ordrehistorikk

4. Søke opp den aktuelle ordren

 

Sporing

Når varene er pakket og sendt vil du få tilsendt er sporingsnummer på e-post. Dette sporings nummert kan du bruke til å søke opp din ordre. Trykk her for å finne din sending.  https://www.bring.no/motta/spore.  Dersom du mangler sporingsnummer for din sending, ta kontakt via vårt kontaktskjema.

 

Skadet pakke?  

Dersom du oppdager skader på produktet du har mottatt sender du oss følgende informasjon:

  1. Ordrenummer
  2. Informasjon om hvilket produkt som er skadet
  3. Bilder av skaden 

Ordrenummer finner du under «Ordrehistorikk» når du er logget inn. Informasjonen over fylles ut i dette skjema: Klikk her

 

Feil produkt i forsendelsen?

Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, og har opparbeidet oss gode rutiner slik at vi skal unngå feil ved våre forsendelser. Allikevel kan feil forekomme, og vi ber deg da ta kontakt med oss gjennom vårt kontaktskjema. 

 

Fraktalternativer      

Servicepakke Posten – Det rimeligste alternativet vi tilbyr. Pakken sendes med sporing til ditt nærmeste postkontor eller Post i butikk. Normal sendetid er 1-4 dager.

 

Bedriftspakke Posten – Pakker som leveres mandag – fredag på bedriftsadresser fra 08.00 – 16:00. Dette er vårt mest populære valg blant bedrifter som ikke ønsker å hente pakken på nærmeste Postkontor eller Post i Butikk. Normal leveringstid er 1-3 virkedager.

Bedriftspakke Express posten – Dette er fraktalternativet for deg som trenger noe raskt. Posten leverer ut pakken til store deler av Norge neste arbeidsdag (trenger du utlevering på lørdag se leveringsalternativet under). Alle ekspressordrer må komme inn til oss før klokken 14:00 mellom mandag og torsdag for at vi skal rekke å sende det samme dag. Maksmål på Express sendinger er 120 x 60 x 60.